+420 491 512 251

Poděkování

Před časem k nám na technické služby „přišel“ email, ve kterém byli naši pracovníci, konkrétně pracovníci kotelny, pochváleni.

Přiznáme, že takových emailů nebývá mnoho. Všeobecně asi nejsme zvyklí chválit. Je pro nás jednodušší „odkliknout“ nespokojenost v anketě, která právě probíhá na stránkách města než jít a konkrétní věc, výtku či postřeh rovnou řešit.

Za pochvalu pracovníků děkujeme, těší nás a budeme rádi za více postřehů ať už pozitivních, tak negativních, ze kterých bude možné se třeba poučit.  Jde nám přeci všem o společnou věc - o čisté město a spokojené obyvatele. 

                                                                                                                                                                TS

Výše zmiňovaný email:

Dobrý den pane řediteli. Jsme správci ( domovníci ) domu „K Sídlišti 397“.  Tuto činnost děláme 4 rokem a rád bych vás informoval o našich zkušenostech za tuto dobu s vašimi zaměstnanci z odd. kotelny.

 Rád bych "vysekl" poklonu, pochvalu a přístup k věci v případě, že se v našem domě objeví problém ohledně topení. Pánové Jirman a Mareček mají vždy snahu přijet, zjistit a opravit poruchu. Viz. poslední akce včera a dnes. Chce se mně říci, že dělají "nemožné ihned a zázraky do 3 dnů". Myslím si, že v dnešní době není nutné si jen stěžovat, ale je zároveň třeba umět pochválit a poděkovat. 

 Poděkujte tímto vašim zaměstnancům panu Jirmanovi a Marečkovi za perfektní přístup a ochotu. Zasloužili by si i nějaké zvláštní ohodnocení. Ale to nechám na vás.

 Díky a přeji celému kolektivu TS hodně štěstí.                                                              S.B.  a  D.M.

 

Zpět